Żywienie-jak to zrobić aby się udało?

Każdy z Nas ma jakąś dietę. Nawet o tym nie wiedząc stosujemy pewne schematy np. nie mamy systematyczności, pijemy 3 kawy dziennie. To są tylko przyzwyczajenia, które można zmienić.
Jak?
Na pewno nie wprowadzając od razu rozpisanego żywienia z podanymi dokładnie produktami i gramaturą. Dla nas i organizmu jest to szok, metabolizm nie potrafi się przestawić, skóra może nie nadążyć utrzymać elastyczności.
Do zmian nawyków żywieniowych należy podejść systemowo. Pomału ograniczyć sód i cukier. Zmienić proporcje makroskładników. Pewne produkty dodać, pewne wyeliminować. Trener personalny ma wiedzę w zakresie żywienia właśnie po to żeby sprawdzić jak wygląda obecna dieta klienta i wprowadzić odpowiednie kroki do jej zmiany.
Należy zwrócić też uwagę na systematyczność posiłków dotyczy to zarówno diet redukcyjnych jak i masowych.
Trener pomoże również w wprowadzeniu prawidłowego jedzenia około treningowego, które zapewni maksymalny efekt ćwiczeń. Nie ma elastycznego schematu żywienia, procentowych proporcji makroskładników. Każdy klient jest indywidualnością.
Maksymalnie spersonalizowany sposób odżywiania, wprowadzany stopniowo ma szansę utrzymać się na długo i przynieść konkretne zmiany żywieniowe.