Treningi personalne

Zdecyduj się na skuteczny trening – Twój trener personalny we Wrocławiu

Trening personalny w Siłowni K2 we Wrocławiu jest przeznaczony zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i dla zaawansowanych, którym trudno osiągnąć założony cel. Trener personalny pomaga kompleksowo, co przynosi pożądane efekty.

W naszym studio do treningów personalnych indywidualnie dostosowujemy plan pracy, treningów i żywienia. Opracowujemy go na podstawie wywiadu, badań lekarskich, bilansu ciała – przeprowadzanego na analizatorze, sprawdzianów cech motorycznych oraz kilku zadań domowych ????

Za każdym razem szczerze określamy, na jakie efekty może liczyć uczestnik treningów personalnych i jak powinna przebiegać droga do osiągnięcia tego rezultatu. Nasz cel to przekazać naukę na temat zdrowego sposobu ćwiczenia oraz odżywiania się. Pomagamy również w rehabilitacji i fizjoterapii przy różnego rodzaju schorzeniach. Ułożymy plan dietetyczny i dobieramy suplementację. Dietetyk w naszym studio we Wrocławiu dobiera suplementy, ponieważ po pewnym czasie kiedy dieta jest naprawdę przestrzegana, odżywki są potrzebne. Oczywiście należy je odpowiednio stosować, o dobrych porach dnia, w ilościach zindywidualizowanych.
Oferując zajęcia z trenerem personalnym, chcemy zachęcić do ćwiczeń i nauczyć jak podejść do zdrowego, efektywnego treningu. Swoją ofertę kierujemy do mieszkańców Wrocławia i okolic.

 

Pierwszy trening z trenerem personalnym w naszym studiu
we Wrocławiu

Zapewniamy, że trening z trenerem personalnym, który odbędzie się na terenie naszego studia we Wrocławiu, zostanie w pełni dostosowany do obecnej kondycji Klienta.

Zrobimy kilka ćwiczeń sprawdzających: równowagę, koordynację, rozciągnięcie, itp.

Przy zgłoszeniu jakichkolwiek schorzeń układu mięśniowego lub kostnego – zdiagnozujemy obecny stan, sprawdzimy, zakresy ruchów, ewentualnie wyeliminujemy niektóre ćwiczenia.

U większości osób zmierzymy powysiłkowe ciśnienie krwi.

Podczas treningu z trenerem personalnym skupimy się również na kręgosłupie – określimy potrzebę pracy nad mięśniami wspomagającymi. Zrobimy także bilans ciała – dowiemy się, jaki obecnie jest skład ciała Klienta, jakie jest nawodnienie, czy zaczynają się choroby układu krwionośnego, osteoporoza, jak szybki jest metabolizm, a nawet ile tłuszczu i mięśni posiada dana kończyna.

W czasie zajęć z trenerem personalnym porozmawiamy i wypełnimy szczegółową ankietę. Następnie zlecimy wykonanie kilku podstawowych badań lekarskich – oczywiście nie są one obligatoryjne, ale ułatwiają, chociażby dostosowanie żywienia.

Klient otrzyma od trenera personalnego również 2-3 proste zadania domowe:)

Pierwszy trening jest bardziej teoretyczny, prowadzony w spokojnym tempie, wprowadzający do dalszej pracy.
Zapraszamy na treningi personalne do naszej siedziby we Wrocławiu.

Zachęcamy do kontaktu!

cofam sie zeby wziac rozbieg

Trening na siłowni – na co mogę liczyć?

Obecnie internet zalewają materiały przygotowane, nagrane przez rzekomo naturalnych trenerów i ćwiczących. Niestety prawda jest smutna kulturystyka nie jest sportem olimpijskim i nigdy nie będzie przez masowo używane środki dopingujące. Współpracowaliśmy z Komisja do spraw zwalczania dopingu i możemy zaświadczyć z całą stanowczością,że bez środków anabolicznych nie z działa się nic na zawodach rangi Mistrzostw Polski Juniorów!!!
Amatorskie treningi mogą doprowadzić do estetycznej sylwetki. Dla każdego znaczy to co innego.
Jednakże utrzymanie przez dłuższy czasu 10% tkanki tłuszczowej u Panów i około 15% u Pani jest mało realne a przede wszystkim nie zdrowe. Mówimy tu oczywiście o tkance tłuszczowej przy jednoczesnym zadowalającym poziomie tkanki mięśniowej.
Czym zatem się kierować?
-poziomem tkanki tłuszczowej
-parametrami zdrowotnymi
-wagą w stosunku do wzrostu
oraz proporcjami.
Myślę,że to ostatnie zagadnienie jest najważniejsze dla zdrowego, harmonijnego rozwoju sylwetki. Istnieje szereg tabel i wskaźników określających obwody poszczególnych partii ciała. Istnieje też szereg sposobów na wizualną poprawę np.szerokości barków-nie trenujemy wcale tej partii tylko zmniejszamy nieco talię.
Warto zaufać trenerowi personalnemu, który podpowie na co może liczyć dany klient i nauczy jak to zrobić.
Trenujmy przede wszystkim dla zdrowia i dobrego samopoczucia.

Żywienie – jak to zrobić aby się udało?

Każdy z Nas ma jakąś dietę. Nawet o tym nie wiedząc stosujemy pewne schematy np. nie mamy systematyczności, pijemy 3 kawy dziennie. To są tylko przyzwyczajenia, które można zmienić.
Jak?
Na pewno nie wprowadzając od razu rozpisanego żywienia z podanymi dokładnie produktami i gramaturą. Dla nas i organizmu jest to szok, metabolizm nie potrafi się przestawić, skóra może nie nadążyć utrzymać elastyczności.
Do zmian nawyków żywieniowych należy podejść systemowo. Pomału ograniczyć sód i cukier. Zmienić proporcje makroskładników. Pewne produkty dodać, pewne wyeliminować. Trener personalny ma wiedzę w zakresie żywienia właśnie po to żeby sprawdzić jak wygląda obecna dieta klienta i wprowadzić odpowiednie kroki do jej zmiany.
Należy zwrócić też uwagę na systematyczność posiłków dotyczy to zarówno diet redukcyjnych jak i masowych.
Trener pomoże również w wprowadzeniu prawidłowego jedzenia około treningowego, które zapewni maksymalny efekt ćwiczeń. Nie ma elastycznego schematu żywienia, procentowych proporcji makroskładników. Każdy klient jest indywidualnością.
Maksymalnie spersonalizowany sposób odżywiania, wprowadzany stopniowo ma szansę utrzymać się na długo i przynieść konkretne zmiany żywieniowe.