Trening na siłowni-na co mogę liczyć?

Obecnie internet zalewają materiały przygotowane, nagrane przez rzekomo naturalnych trenerów i ćwiczących. Niestety prawda jest smutna kulturystyka nie jest sportem olimpijskim i nigdy nie będzie przez masowo używane środki dopingujące. Współpracowaliśmy z Komisja do spraw zwalczania dopingu i możemy zaświadczyć z całą stanowczością,że bez środków anabolicznych nie z działa się nic na zawodach rangi Mistrzostw Polski Juniorów!!!
Amatorskie treningi mogą doprowadzić do estetycznej sylwetki. Dla każdego znaczy to co innego.
Jednakże utrzymanie przez dłuższy czasu 10% tkanki tłuszczowej u Panów i około 15% u Pani jest mało realne a przede wszystkim nie zdrowe. Mówimy tu oczywiście o tkance tłuszczowej przy jednoczesnym zadowalającym poziomie tkanki mięśniowej.
Czym zatem się kierować?
-poziomem tkanki tłuszczowej
-parametrami zdrowotnymi
-wagą w stosunku do wzrostu
oraz proporcjami.
Myślę,że to ostatnie zagadnienie jest najważniejsze dla zdrowego, harmonijnego rozwoju sylwetki. Istnieje szereg tabel i wskaźników określających obwody poszczególnych partii ciała. Istnieje też szereg sposobów na wizualną poprawę np.szerokości barków-nie trenujemy wcale tej partii tylko zmniejszamy nieco talię.
Warto zaufać trenerowi personalnemu, który podpowie na co może liczyć dany klient i nauczy jak to zrobić.
Trenujmy przede wszystkim dla zdrowia i dobrego samopoczucia.